• Lorem ipsum

Bestelling plaatsen

Wilt u graag een product bestellen bij ons? Wij hanteren verschillende betaalmethodes op onze webshop. Verreweg de meest gebruikte betaalmethode is betaling door middel van iDEAL. U kunt echter ook betalen middels creditcard, vooruitbetaling of onder rembours. Als u een bestelling heeft geplaatst ontvangt u per mail altijd een orderbevestiging. Als u deze niet ontvangt, laat het ons dan weten!

 
Betaalmogelijkheden

1. U betaalt via de gewenste betaalmethode via onze betaalprovider MultiSafePay en laat uw bestelling bezorgen. Wij zetten nemen contact op met de transporteur, nadat de betaling is ontvangen. Onze transporteur komt 1x per week bij ons magazijn laden en neemt vervolgens contact met u op in verband met de levering. Dit is meestal 1 dag van tevoren. U kunt ook de bestelling ophalen op afspraak.

2. U maakt het factuurbedrag zelf over en u laat uw bestelling bezorgen. Belangrijk is dat u uw ordernummer bij de betaling vermeldt, dit voorkomt onnodige vertraging. Wij zetten het transport in gang, zodra wij uw betaling ontvangen hebben. De levertijd kan door het langere betalingstraject iets opschuiven. Onze transporteur neemt contact met u op in verband met de levering. Dit is meestal 1 dag van tevoren. Normaal gesproken komt de transporteur 2x per week in de regio afleveren, voor het buitenland zal dit 1x per week zijn.

3. Betalen "onder rembours"; U rekent pas af als uw bestelde artikelen bij u geleverd worden. Het transportbedrijf brengt hier wel € 20,00 extra kosten voor in rekening. Als het om een leveringsbetrouwbaarheid-kwestie gaat dan wijzen wij u op Kiyoh en bespaar de extra kosten door vooraf te betalen.  

Kiyoh

Wij zijn aangesloten bij Kiyoh. Kiyoh is een specialist in onafhankelijke klantbeoordelingen. Wij nodigen onze klanten actief uit om een beoordeling te plaatsen. Dit geeft betrouwbaarheid aan en wij kunnen leren van de feedback van de klant. De intentie is altijd om beter worden. Voor u en voor ons bedrijf. Kiyoh is aangesloten bij Thuiswinkel daarom voor ons een reden om geen extra winkelkeurmerk te vermelden.
Heeft u vragen? Wij begeleiden u graag in een (veilige) manier van bestellen en betalen. Stuur ons een mail of bel ons. Wij staan u graag te woord.