Retourzendingen & klachten

Retourneren

Is het product niet naar tevredenheid? Wij geven op alle producten een niet goed, geld terug garantie. Binnen 7 dagen na levering/ophalen van uw product kunt u bij ons melden dat u uw aankoop wilt retourneren. De retournering van het product dient binnen 14 dagen na levering/ophalen van uw product plaats te vinden of in overleg. Uw product dient dan wel compleet, ongebruikt, in originele verpakking (indien van toepassing) en voorzien van de originele labels aan ons geretourneerd te worden. Het product kan anders niet voor ruilen of restitutie in aanmerking komen. Voldoet u aan deze voorwaarden, dan ontvangt u uw aankoopbedrag terug. De transportkosten zijn echter wel voor uw rekening.
Let op: producten met extra korting kunnen niet geretourneerd worden!

Klachten

Heeft u een product in gebruik genomen en na verloop van tijd ontstaat er een schade/klacht aan uw product wat niet aan uzelf te wijten is? Wij staan achter de kwaliteit van de producten die wij aanbieden op onze Ligbedshop. U mag er vanuit gaan dat uw product degelijk functioneert. Helaas is een fabricagefout niet altijd uit te sluiten. Neem contact op met ons op indien u van mening bent dat uw product een fabricagefout bevat. Wij willen dit graag samen met u oplossen. Door de nauwe contacten met onze leveranciers zijn wij in staat om goede, veelal kosteloze, oplossingen aan te bieden.

Productschade

Bij aflevering van uw product in een onbeschadigde verpakking kan het helaas voorkomen dat het product beschadigd is. U dient binnen 24 uur middels digitaal aangeleverde foto’s uw reclamatie te melden zodat wij deze kunnen beoordelen. Bij terechte klachten zoeken wij samen met u naar een passende oplossing. Krasvorming vergoeden wij enkel wanneer dit buiten de normale marges valt.

Transportschade

Zowel Ligbedshop als onze transporteur, die specifiek gespecialiseerd is in meubeltransport, doen onze uiterste best om de producten in perfecte staat bij u af te leveren. Er zijn producten die verpakt zijn in karton maar ook producten zonder verpakkingsmateriaal. Al onze producten worden nauwkeurig gecontroleerd voordat ze worden verzonden. De ligbedden die u krijgt zijn dus niet altijd van verpakkingsmateriaal voorzien.  Onze meubeltransporteur houdt hier rekening mee. Voordat u de goederen in ontvangst neemt dient u ze zelf te controleren. Wij hanteren een controle formulier voor alle geleverde producten. Wanneer er namelijk sprake is van transportschade dient u dit altijd op de vrachtbrief te vermelden! Transportschade is zichtbare schade aan het product, verpakking of aan het verpakkingsmateriaal. Dit kunnen wij alleen verhalen op de transporteur wanneer het vermeld is op de vrachtbrief. Zet dus pas een handtekening voor akkoord als u alle geleverde producten heeft gecontroleerd!